Yeniiianneee Selam kızlar 38+6 olcaz ve 2 gündür falan aşırı derecede el ve ayaklarımda şişlik var Topuğuma basamıyorum resmen ağrıyor böyle bir durum yaşayan var mı bu normal mi yarın doktora gittiğim de sorcam ilk hamileliğin ve bilgim yok
Yeniiianneee HanifeAsya idrar baktı protein kaçagı var mı diye şükür bişey çıkmadı doğumdan sonra geçti zaten
Yeniiianneee HanifeAsya her hamile olabilir bişey galiba canım kime sorsam var dıyordu korkma inşallah
HanifeAsya Yeniiianneee topuk ağrısı çok kötü bişeymiş ya annemde topuk dikeni var ağrım başlayınca bi panikledim çok kötü yürütmüyor beni suanda nasıl geçecek bilmiyorum ama topuğumda bi şişlik var sanki