Merhaba Kızlarrrr 😇
2 gün sonra 40 haftalık olucam. Ve bebişimmmm hala ses yok. İlk gebeliğim yaklaşık 2 haftadır 1 1 buçuk cm açılmam var ve asla ilerlemiyor. Bol bol ağrı da yapıyor bebiş ama bana mısın demiyo. Ankara Gazi üniversitesi hastanesi polikinlik takipliyim. Burda süreç nasıl ilerliyor bilen var mıııı ?
Sezeryan alın diyorum ama isteğe bağlı değilmiş :/
Daha önceden Gazi’ye giden oldu mu nasıl ilerliyorlar