24 haftalık iken yurtdışına gittim :) xrayden geçtim zararı yok dedi doktorum ve bende araştırdım ikna oldum ama üstünde metal tesbit edilirse 2.bir cihaz var ona girmedim manuel arama istedim kadın polisten, birde eşyalarımı cihaza ben koymadım çünkü o cihaz radyasyon saçıyor :)buarada şuan 27 haftalığız :)