Adaf Esilasu Tesekkür ederim , düzensiz artış dediler . Ama suan dıs gebelik mi bilemiyorum zaten sonucum simdi cıktı iyice düşmüs 407den 365e
Dilan_ylmz Evet benim çok yavaş ilerlemişti hastaneye yatırdılar 12 gün yattım iğne ile kuruttular inşallah dış gebelik değilsinizdir