Merhaba sevgili anneler ve anne adayları. 34. Haftadayım ve ellerimde tüm gün geçmeyen uyuşmalar mevcut. Doktorum ödemden olduğunu söyledi. Tuzlu yeme vs dedi ama zaten bunlara dikkat ediyorum. Daha önce başına gelen var mı? Ne yapsam iyi gelir uyuyamıyorum 🥺