meleklerin_annesii Uygulamaya göre kaldı 23 günüm ama sezeryan olacağım için doktorumun tahmini olarak verdiği tarihe göre 13 gün kaldı , duygularımı kaybetmiş durumdayım 😂 ikinci bebişş
Bskaymazz meleklerin_annesii Benimde 2. Gebeliğim son 15 gün normal doğum yapacağım için günü vakti belli değil tabiki 😍🌸
meleklerin_annesii iremasmahan06 bende çok zorlanıyorum sağ bacağımda sinir sıkışması var bazı zaman dilimlerinde kalkıp yürüyemiyorum , ayağa kalkamıyorum
egesmommy iremasmahan06 benimde 42 geceleri uyuyamıyorum gündüzleri halsiz halsiz dolaşıyorum doğurmak istiyorum bi an önce 😂
Tanembebek5 meleklerin_annesii benim de 61 ama sezeryan düşündüğüm için 10 15 gün erken olabilir dedi doktorum 😍🧿
momlife_7 meleklerin_annesii ben hamileliğimin son aylarında zorlanıyorum şeker yüzünden 🥲 o yüzden biran önce zaman geçse de sağ sağlim kucağıma alsam vaktinde diye yalvarıyorum Allah’ıma 🤲🏻
iremasmahan06 meleklerin_annesii vallaha arada benimde tam kasıma agri giriyor kıvrandırıyor geçiyor ona sukur ama kalp çarpıntısı ve karin sertleşmesi cok zor Allahim bir an once dogurmak istiyorum artik
Basak698 meleklerin_annesii evet ama bana zaman geçmiyor ☺️ biran önce bebeğimi sağlıklı bir şekilde kucağıma almak için sabırsızlanıyorum