Mrverkt06 Merhaba hanımlar; doğumum ağustos ortası gibi görünüyor inşallah daha alışverişe başlamadım neyden ne kadar alayım bilmiyorum ilk gebeliğim lütfen fikir verin 🌸
Busraakay_26 Mrverkt06 5 Li hastane çıkışı 7-8 adet yeterli olur zıbın ve tulum onlarda 10 adet öok bile bir de ev içinde giydirmedik pijama tarzında 4-5 adet Bende Haziran ayında gözüküyor doğum ben böyle aldım kuzum
Handeak Merhaba, Ben 3 takım hastane çıkışı aldım 10 takım falan alt üst aldım. Sürekli değiştirmek gerekirse bide sık sık yıkanacak kıyafetler yetişmez diye. 6 tane müslin örtü aldım reflü yatağına üzerine falan örtmek için yazın en çok kullanılacak şeyler müslin örtüler. Çok güzel geldiler bıradan bakabilirsin almadıysan https://ty.gl/4i0yjuu5xo[](https://)
Handeak Zıbınları falan fazla fazla aldım nede olsa sürekli değiştireceğiz. Eminönünde havuzlu han var sadece bebek eşyaları satılıyor bi gün oraya gidip bütün zıbın atlet , al üst pijamalarını falan her şeyi oradan aldım çok daha uyguna geldi.