Elizmm Slm kızlar 39+2 deyim son 5 gün inşallah geçmezse tabi ama bugün vajinamda batma çok oluyor sancilarim var zaten yani yalancılar sadece sabahları oluyor regl ağrısı gibi bi iki kere gelip gidiyorlar sizce daha çok bekler miyim doğumu