Mucizeveannesi Kızlar son üç saatir ikiz bebeklerimden sağdakindenhareket hissetmiyorum normal Mİ endişelenip gitmelimiyim yada ne yapabilirim tatlı yedim su içtim sola yattım yürüdüm yok😞😞😞
mucizemizibekliyoruzz Mucizeveannesi ikiz gebelik belki biraz daha farklı olabilir. Şimdi burdan yanlış yönlendirilmeyin bence. Çok tedirginseniz bi acile gidin isterseniz.
nancy Mucizeveannesi endişelenme ben de ikiz hamileyim bebeklerden birisi mutlaka daha önde olduğu için diğerinin hareketlerine göre öndeki daha çok hissediliyormuş doktorun bana söylediği bu benim de sağ tarafımdaki bebeğim sol taraftakine göre daha aktif çoğunlukla onu hissediyorum panik yapma sakin ol canım
Melissnil Mucizeveannesi bireyler yiyip sol tarafına uzan 40 dakika içinde hissetmezsen doktora gitmen gerek canım.
Arasada Telaşlanma cnm hemen belki uyuyordur.ben ikiz degilim ama bazen hissetmedigim anlar oluyo ve korkuyorm senin gibi demesi kolay ama uygulaması zor bir durum .doktor herhangi bi sorun görmediyse bnce bişe yoktur
Mucizeveannesi Arasada iki gün önce gittik dr a bişey yoktu ama şimdi dikkatimi verdim be neredeyse üç saatir ne yaptıysam hareket hissetmedim endişeleniyorum
Mucizeveannesi nancy evet dediğin gibi benimde soldaki daha aktif be sert ama ne biliyim işte dikkatimi verdikçe duyamıyorum ,ne kadar süreden sonra endişelenmeliyim yada minik bir kıpırtı yeterlimi 😞
nancy Mucizeveannesi canım ayrıca son haftalara yaklaştıkça bebeklerin alanı daraldığı için hareketleri kısıtlanıyormuş öyle düşün stres yapma
nancy Mucizeveannesi panik yapma tabiki minicik bir kıpırtı bile yeterli insan kafasına taktı mk hiö hareket etmiyormuş gibi geliyor endişelenme canım
nancy Mucizeveannesi hiçbişey yok bence bol su iç idrar kesesi dolunca sanırım sıkıştıkları için hareket artıyor bende eğer çok kafana takarsan yarın acile git bir kere ama bence bişey yok allah hemizin evlatlarını kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
nancy Mucizeveannesi yeterli tabi uyuyor belki de çocuğu sen rahatsız ediyosundur yat uyu dinlen sen de
Mucizeveannesi nancy o kadar reçel yedim ki tatlı yiyemediğim halde soldaki çok hareketlendi ,gece gece teşekkür ederim dinlediğiniz için