Busenl progestan kullanıyorum ve seker yüklemesi yaptırıcam yarın bakalım çıkacak mı ama hiç sanmıyorum öyle bir şey olacağını. Normalde de şekerim yok ilk hamileliğimde de şeker yüklemesi yaptırdım bir sorun yaşamadım şekerim de çıkmadı. Zaten doktorunuz size yaptırmanızı söylemiş. Yediğiniz bir dilim baklava da bile daha çok şeker var o içilen içecekten