Arkadaşlar ben 37 haftamdayım. Doğumuma az kaldı, bir tane daha çocuğum var ve yaramaz. Evi çok kirletiyor, ev temizliği de yapmam zorlaştı, evde yardımcım yok eşim de yardımcı olmuyor. Doğumumda ve lohusalıkda da tekbaşınayım, ne annem nede kayınvalidem gelmiyor. Acaba benim durumumda olan varmı? Bu süreci nasıl atlata bilirim? Depresyona girmeden atlatmak istiyorum