Bet1 otobüsün de iniş merdiveninin ortasına tutunma demiri koymuşlar zar zor otobüstekiler kucakladı arabayı öyle indirdiler 😂🥴 ben de bu bebeğime kullanıcam ya da alan olursa satmayı düşünüyorum özel araçla da eziyet bazen tekeri sığmıyor söküyoruz falan çok eziyetli