Belinay_AliEge Kızlar 36 haftadan sonra her hafta kontrole gidiyoruz ya her hafta muayene ücreti veriyor muyuz .🐧 Yoksa mesela 36 da muayene ücreti verdim 37 de gittim yine veriyor muyuz . 👼🏼
aylinpalaa Belinay_AliEge şöyle düşünün 1 hafta verip diğer hafta vermeyeceksiniz. 10 gün ücretsiz oluyor
esiaks Belinay_AliEge hayır iki haftada bir muayene ücreti verirsiniz. Ama nst ücretini her hafta isteyebilir.
AzraFarah Belinay_AliEge bizim muayene 9 gün geçerli,iki hafta da bir çağırdı. Bu hafta gidiyorum bide haftaya kontrol, iki hafta sonra tekrar muayene ücreti
Bkmcnkr Belinay_AliEge ben özel kliniğe gidiyorum. 10 gün kontrol süresi olduğu için 1 hafta ödeme yapıp, 1 hafta yapmıyorum ama her hafta nst ücretini alıyorlar