Adet belirtilerinden çok daha farklı, kasıklarım ağrıyor benim karnım ağrır normalde oda çok fazla değil adetime 6 gün var batma var 3 gündür. Göğüslerim acıyor. Kan verdim 2 gün önce 1.20 ama insan anlar ya hamile olduğunu aynen öyle hissediyorum testlerim silik çizgi