Birmelekbirbebekannesi merhaba cok gecmis olsun insallah simdi daha iyisinizdir . Serklajinizda zamaninda yapilmis acaba crp yuksekligi neyden kaynaklaniyor ? Doktor bir bilgi verdi mi ? Ben de 13. Haftamda serklaj oldum . Ama neden hep risk altindayiz kafamda oturtturamadim. Siz serklajdan sonra normal hayatiniza devam ettiniz mi yoksa evde surekli yattiniz mi ? Ben doguma kadar yatacagim , su an 16. Haftamdayim doktoruma sordum idrar ya da kan tahlili yaptirayim mi diye gerek yok dedi . Acaba ara ara kendim yaptirsam mi bende tedirgin oldum.