Normalde izmirliyim ama bursada yasıyorum.Yazın İzmire gitmiştim ailemin yanına 2aylık hamileydim ve kanamam olmustu ve acil egepol hastanesine gittim biz kendi hastamız dısında bakmıyoruz diyip yollamıstı doktorlar ve gercekten hiçbiri bakmadı nefret ettim o hastaneden! Sonra Karşıyakadaki Medical park hastanesine gittim hemen almıslardı ve cok ilgilendiler adını unuttum ama bi bayan doktor var cok tatlı araştırın isterseniz💁🏼♀️