Efder Arkadaşlar 10 hafta 3günlük hamileyim bugün Dr kontrolüne gittim ilaç yazdırmak için gittiğim için gebeliğimi takip eden Dr a değil semt polk herhangi bir dr a muayene oldum bana bebeğin 12 haftalık olduğunu söyledi bu durumda bebeğim haftasından önde mi gidiyor tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim🙏🏻
SemaKumtepe Efder canım gayet normal ılk haftalarda boyle oluyo sonra bebek haftasını yakalıyo. benımde ılk zamanlar öyleydı normal bi durum
Sedayznn Efder ilk haftalarda çok belli olmuyor gerçi önemsemiyorlar da kendi doktorunda çıktımı böle bişi çıkmadıysa bi git ona görün
TuqCeee Aynı benimde öyleydi canım halada öyle adet tarihimdende eminim o bebeğin gelişimi ile alakalı oluyor diyor doktorum kilosu boyuna göre yani. Suan 27 haftalık olduk ama hala ultrasona göre 2 hafta önde.