Herkese merhabalar :) Bizimde kızımız olcak Allah’ın izniyle. Karar veremiyoruz isim konusunda. Veremedikce seçenekler çoğalıyor çoğaldıkça seçemiyoruz fikrinizi almak istedim :)
DOĞA (eşim çok istiyor ama söylerken kulağa kaba geliyor sanki)
LİNA
NEHİR
DERİN
ALMİLA
Bu isimlerden hangisi güzel :)