Bugün sonuçlarım hiç iyi çıkmadı canım çok sıkın açlıklar da sıkıntı yok ama
Öğlen 157
Akşam 150
Bide çay içtim hurma,kayısı, ceviz yedim 175
Korkuyorum arkadaşlar bişey olmaz değil mi 😔 doktora gitmelimiyim çok şükür bebeğim hareket ediyor ama fazla endişelendim😔