Ben de 26. Haftayı doldurdum bugün. Riskli bir ikiz gebeliğim var. Son 1 aydır da rahim ağzı 2,5 cm. Yatıyorum hep. Ben herseyi internetten aldım. Sadece oda takımı mobilyalarini eşim gidip görerek aldı. Ara ara ağrılarım oluyor, o yüzden her ihtimale karşı bugün eşim de evdeyken beraber hazırladık çantamızı. Sadece kendime lohusa pijama ve gecelik seti alamadım. Çünkü hangi beden alacağıma karar veremiyorum. 2 hafta içinde kiloma bakarak onu da sipariş vericem. Şimdilik sadece 1 pijama ve 1 gecelik koydum emaneten. Siz de hazırlayın bence, hazır bulunsun derim. Rabbim inşallah hepimize vaktinde sağlıkla hayırlısıyla bebeklerimize kavuşmayı nasip eder 🙏🌺💝