miray1995 Daisy0000 devlette yoğunluktan dolayı sıra alamadığım için yine devlette ücretli ultrason tercih ettim. 483₺ ücreti vardı. Belki o hastanenin de böyle bir seçeneği vardır ama sıra bulduğunuz taktirde tabi ki devlet ücretsiz
miray1995 Daisy0000 özelle yarı yarıya fiyat çıkardılar hem ona şükrettim hem de devletin böyle bir imkan sunmasına şükrettim yoksa uğraşıp dururdum sıra alıcam diye 🤦🏻♀️