Merhabalar
Ben 22 haftalik hamileyim detayli ultrasona girmeden once doktorum cinsiyetine kız demişti 1 ay öncesi. Detayli ultrasona girdigimde ise farkli bi doktor once erkek dedi daha sonra hipospadias (Kuşkulu Genitalya) dan şüphelendi . Resmen bebegimin cinsiyetini bilmiyorm böyle birşey yaşayan yada yakinlari yasayan varmi yanilma payı varmidir :( FL HL kısalıgı cikti birde haftasina gore 2 hafta gerideymiş duzelme olurmu . Teşekkürler