Arsmngmz
13 haftalıgız şimid kızlar 7 aralıkta 3 lü tarama için randevu vermişti ben özele gidiyoeum maddiyattan kaynaklı 15inden sonra olurmu dedim doktorda 17 aralıgı gecirme dedi ama ozaman 19 haftalık oluyoruz 3 lü tarama yine yapılıyor mu? 18. Hafta sonmu kafam karıstı