Merhaba kızlar, yarin sabah şeker yüklemesi yaptiricam. Aç gel dedi dr. ,kan alınacak, sonra o şekerli içeceği içeceğim, sonra belirli aralıklarla tekrar kan alınacak sanırım. Ama ben Aç karına şekerli birsey tuketirsem midem bulanır. Arada tuzlu birseyler yiyebilirmiyim acaba? Yoksa son kan alınana kadar hiçbir şey yememem mi gerekiyor? Tecrübeli annelerim yanitlarsa çok sevinirim. Teşekkürler 🥰🙏