Nurrr_33 Bebeğinize mama ne kullanıyorsunuz kizlar? Sma aldım 1 kutu hastaneye götürmek için bir deneyeyim diyorum evolvia da iyi diyorlar memnun olanlar çok aslında siz neler kullanıyorsunuz ?
Denizhan-34 Nurrr_33 ben 26 Mart doğum yaptım miniğim 2700 doğdu doktor evolvşya tavsiye etti aldık hiç gaz problemi olmadı şükür çok iyi severek içiyor ilk oglumdafa kullandım 2300 gram doğmuştu 1 ayda toparladı 4 kılo çıktı inanılmaz ama çok güzel bir mama bence
Zeeynep1 Nurrr_33 hastanede sma vermislerd i ilk gün sütüm gelmedi diye .sonrasında da sütüm az olduğu için devam ettim. Gayet iyiydi kilo alımı güzel ilerledi.