Nurrr_33 Arkadaşlar Molfix Bebek bezi kullanan varmı aranızda memnun musunuz? Ben 2 paket sleepy bio natural 2 pakette Molfix aldım kıyas yapıp ona göre devam edeyim diye doğru mu yaptım bilmiyorum ama duruma gore bakayım diyorum 🤗
beyzzsenturkk Nurrr_33 sleepy kullandım çok pişik yaptı cok sızdı taştı ve kötü koku veriyor molfix kullanıyorum ama prima da harika artık hangisini bulursam ikisi de cok iyi pahalı ama değiyorrr
Nnanaa Nurrr_33 doğduğundan beri molfix kullanıyorum memnunum. Sleppy bir paket denemek için almıştım ama çok taşırma yaptı.
Nurrr_33 beyzzsenturkk molfixde migrosta indirim var 2.urune biliyormusunuz ordan bakın kullaniyorsaniz sürekli 🙂
Nurrr_33 Nnanaa bende aldım bir birinden bir birinden bakalım dedim hangisi hoşuma giderse iyi gelirse onunla yola devam 🥰
hulya1406 Nurrr_33 bende kızm doğduğundan beri molfix kullanıyorum çok memnunum bir kere sleppy aldım pişman oldum hep taşırdı hala molfix kullanıyorum 2,5 yaşında kızım.Şuan tekrar hamileyim yine ona da molfix tercih ederim.
Rabis0446 Nurrr_33 bende sleepy ile başladım ama çok pişik yaptı ve aynı aşağı taşıyormuş gibi oldu bir çişinde dahi molfix e geçtim çok memnunum rahatız