Zehradinc
Canım internete kalsa şu dünyada insan kalmazdı. Ben artık okumuyorum asla. En son tansiyonum çıktı internete bir girdim gebelik zehirlenmesinin belirtisiymiş. Böbrek ağrısı eşlik edermiş. Anam onu bir okudum olmayan böbrek ağrım birden başladı sökülüyor sandım. O günden beri asla okumuyorum.
Bende şuan hastayım. Ateşim hiç çıkmadı, çıksa kesinlikle giderdim. Ama balgam, öksürük ve vücut ağrım var. Ihlamur, zencefil çayı içiyorum abartmadan. Kaya tuzlu suyla burnumu temizliyorum. Çok yavaş atlatıyorum ama böyle böyle geçecek. İlaçsız ne kadar iyi olabilirse o kadarım işte.