momyseker Selam kızçeler ❤️ Bugün 21 hafta 1 günlük hamileyim. Şimdi ben kaç aylık hamile oluyorum 🤔 5 ayım bitiyo 6 aylık mı olacağım. Biri aydınlatsın beni 😀
Minis122 momyseker aykj ben 21+5 haftaligin suan bende 5 bitmek uzere 6 olcak diyordum 😂😂 beynim yandi suan hafta olarak rn mantiklisi
Sahnedekimadam 5 bitiyor canım 6 dan gün alıyorsun öyle düşün 😄 6 ay dolmadan 6 aylık hamileyim denmez 1asel-duru
momyseker Sahnedekimadam 5 aylık hamileyim diyorum ben ne zamandır 😂 şimdi 5 ay bitiyor 6dan gün alacağım ama hala 5 mi demem gerekiyor 🤔😀
Sahnedekimadam momyseker 😁 Evet o zamanlar 4,5 falan demen lazımdı 🥰 mesela biz 26+4 haftalığız 6 ay diyorum😊 28. Haftaya gelince 6,5 dicem