Bebegimcanimm
Kızlar hamileliğim cok yeni 4+6 başlarda ishal olan var mı hamilelikte hep kabızlıktan bahsediliyor benim vucut niye boyle yapıyor tam tersi bebeğime birşey olucak diye korkuyorum gerci sürekli ishal değilim iki gün ishal diger güne normale biniyor dengesi şaştı bagırsakların sadece folik asit kullanıyorum yan etkisi olabilir mi