Bende de 30-33 hafta arasında, özellikle uzun yürüyüşlerden ya da temizlik yaptıktan sonra su gibi akıntı geliyordu. İç çamaşırım sırılsıklam olmuyordu ama şeffaf su geliyordu ve ıslanıyordu bildiğiniz. Birkaç defa kıyafetimin dışından bile belli oldu hatta. 32. hafta kontrolümde doktoruma sordum, sanırım akıntı halinde suyum geliyor dedim, suyun çok iyi görünüyor hiçbir şey olmaz dedi. 34+1′iz şimdi, su gibi akıntı filan kalmadı, kendi kendine geçti. Normal akıntı kaldı sadece, o da zaten bende hep olur..
Siz kontrole gittiğinizde sorun yine de. 🌸