TubaGokhan geçen hafta pazartesi erken gebelik testi yapmıştım ama çok çok silik çizgi çıktı. Kanda da 4.88 çıkınca kimyasal olabilir diye tekrar heves etmedik. Doktor bir hafta adet olmazsan gel dedi onu bekledik valla. Ama geçen ay bayağı bayağı test yapmıştım. 500 liralık test yapmisimfir herhlade 😄