Merhaba hanımlar, tüp bebek tedavisigörerek hamile kaldım. 10. Haftadayız doktorum prolutex 25mg iğneyi bıraktırdı. Elimde son iki doz kalmış oldu. Bilenler bilir pahalı iğneler ve günlük hesap yapıp alınıyor. Tüp bebek tedavisi görmekte olup bu iğneyi kullanan varsa ve Ankarada oturuyorsa vermek isterim. İlgilenenler almakta zorlananlar varsa yazsın lütfen. Teşekkürler