031965 16. Haftaya girdim gireli kuyruk sokumumda acayip bi ağrı var, normalde canım hiç tatlı değildir ama bu çok ağrıyo. Otur kalk yaparken uzanırken uzanmadan sonra kalkarken filan fena hele az ev işi yapayım sancısından kalkamıyorum. Bacaklarıma bile vuruyor. Bunu yaşamam normal mi? Sizlerde de oldu mu ? Olduysa ne zaman geçer 🤷🏻♀️
Huzurhuzur @ 031965 bende yaşadım o ağrıyı hala da yaşıyorum doktorum bunun normal olduğunu söyledi 21.haftadayım yenilerde ağrıyı hissetmemeye başladım.
goncacan 031965 o haftalarda bende yasiyordum rahim büyüdükçe baski yapiyor ve bir çözümü yok ama 1-2 ay cekiyorsunuz sonra geçiyor.
Krfzhale 031965 malesef bende cok fena bir şekilde yaşadım 😞 bir iki ay gitti o agri bende sürekli yan oturuyordum is yerinde bile çok zorlaniyordum akşamları hep yatarak geciriyordum simit yastık öneririm daha rahat olduğu söyleniyor 🤷♀️🤷♀️
Ummsuheyb Senin haftalarında bende cok yaşadım ve cok kötüydü, suanda 32.haftadayım arada hala oluyor ama o zamanlar kadar şiddetli değil. Çözümü sadece uzanmada buldum inşaallah atlatırsın biran önce
031965 Genelde yaşanan bi sorunsa iyi çünkü bi arkadaşa dedim o bende de oldu bel fıtığı filan dedi ben de ondan dolayı endişleniyodum, inşallah sizlerin de dediği gibi geçer dayanırım geçecekse 😄