Kizlar dünden beri esimle sorun yasiyoruz baya üzüldüm agladim bi kac saattir karnima belime agri girdi karnim gecti gibi belim hâlâ cok agriyor hastaneye gitsemmi kabizlikda var üşüttüm de sukur bebeklerim hareket ediyor surekli acilede gitmek istemiyorum usutmek yada stres bel kasik agrisi yapar mi