Kızlar ben 16. Haftama girdim bugün 5 kilo verdim ve hala aynı şekilde devam ediyor kilo almadım vitaminler de kullanıyorum siz bu süreçte ne yaptınız birşeyler de yiyemiyorum yani o kadar çok zorluyorum ki kendimi anlatamam bu süreç düzeliyor mu bide alakasız olucak ama canım bu aralar nektarin istiyor ne zaman çıkıyor tam bilmiyorum meyve yemek daha basit geliyor kusmalar 14. Haftadan sonra düzelir deniyor ama fark etmiyor hala aynı kusuyorum bebek için de çok endişe duyuyorum aç kalıyor mu kilo almam gerekiyor hala veriyorum diye