Perperik Semavekayra ben aşıdan kan vermekten korkan biriyim hayatım da ilk defa bir iğneden etkilenmedim . Korkmayın bir etkisi olmuyor öyle
Nursaygi Semavekayra İlk doz sadece kol ağrısı yaptı birkaç gün sonra geçti 2. Dozda aşı olduğumu bile unutmuştum ne ağrı ne bir şey hiçbir şey yapmamıştı. ☺️
Daisy0000 Semavekayra İlk dozda 2 gün ,2.dozda 4 gün kadar kol ağrısı yaşadım onun dışında sorun olmadı
olivia77 İki doz oldum bende. İlk gün hiç bir şey olmuyo ikinci gün sadece kolda ağrı oluyor kaldırırken falan ama onun dışında bir yan etkisi olmadı bende