elvinimmm Nasil gidiyo kacinci haftanizdasıniz dogum yapacağınız gün belli mi biz kızımla 35+5 haftalık olduk sali günü kontrolum var.bacak kramplarim dışında bi skıntım yok
Tugceasel21 elvinimmm 37+5 oldum ne zaman dogumum olur bilmiyorum heyecanla beklemekteyim insallah zamaninda gelir 2.gebeligim olmasina ragmen korku kapladi 🙈😊
Sedafatms elvinimmm 36+0 ız 19 nisan herşey yolunda giderse inşallah tansiyon sıkıntım var önceki gebeliğimde 36+3 te olmuştu preklamsi ve tansiyondan dolayı
Bkmcnkr elvinimmm bende 37+3 deyim. Doktorum Amerika’ya 1 hafta tatile gitti o yüzden gerginim. Doktorum gelmeden umarım doğum başlamaz. Kramp bende de vardı doktor magnezyum verdi, toparladı baya. Magnezyum kullanmıyorsanız her gün 1 adet soda için
elvinimmm Tugceasel21 saglikla gelsin inşallah 🤣benim ilk hamileliğim arada banada stres başlıyor doğum nasıl olacak diye
Aybuke_06 Tugceasel21 benimde ikinci gebeliğim ve daha çok korkuyorum ilkinde ne olacağını bilmediğim için daha rahattım şimdi doğundan sonra ne yaşayacağımı biliyorum az çok 🤭
Alymus elvinimmm 36+4 bizde normal istiyorum ama bebişin başı haftasına göre önde gidiyor. Bende oldukça ağırlaştım her yerim ağrıyor sanki 🥹
mucizeyukleniyor Alymus bende 36+3üm bebeğimin kafası 2 hafta kadar önde, çarşamba kontrol var bakalım ne olacak
Dmlcnds 39+5 oldum son 1 günüm galdı 40 ama hala bir sancı belirti yok erkek bebek geç gelir diyorlar kızımda 40 doldurmuştu ama bulaşan sters olup gerilmemiştim ikinci hamilelik yordu baya gelsin istiyorum artık 🙈
Oyamelis elvinimmm cumartesi günü doğumun olacak inş ilk gebelik başıma ne gelecek bilmiyorum inş hayırlısıyla rahat bi doğum olur
Mervegvn123 elvinimmm 33+5 olduk geceleri uyutmayan bel ve bacak agrım var bebegımın hareketleri azaldı toplanmaları çoğaldı sanki özellikle dışarıda yürürken rahime baskı hissediyorum bu normal mı kızlar? Kontrolüm cuma günü erken dogumdan korkuyorum açılmam var gibi hissediyorum
elifcicek_07 Mervegvn123 benimki de çok toplanıyor. Sanırım Rahime baskıda pozisyonla alakalı başı aşağıdaysa çok fazla baskı oluyor bizim 22 den beri öyle
btllsk Mervegvn123 33+3 olduk bende aynıyım ağrılarım çok sürekli toplanıyor. Rahimin üzerinde sanki benim daha 12 de randevu 🙈 Nisan sonu sezaryen olacağım umarım durur bu ayın sonunda kadar 🙈
ayse122 elvinimmm bende 35+4 haftadayim, adet ağrısı gibi ağrılarım var, cumartesi doktora gittim sancım falan çıkmadı, bakalım nasıl olacak 😊 bebisin hiçbir şeyi de hazır değil henüz yıkayıp utuleyip çanta hazırlamam lazım inşallah bu hafta 🤓🤓🤓
elvinimmm ayse122 bende salı doktora gidicem ayda 1 çağırıyo gittigimde 36 ya girmis olcam sıklaştırirmi bilmiyorum bu 23.haftadan beri yüzünü plesantanin arkasina sakliyo gormedim hic cok merak ediyorum inşallah bu sefer görürüm 🤣ben ev temizligi bebegin esya yikama utuleme yerlestirmesini falan ikimizin çantasını hazir ettim sadece bebegin gelmesi kaldi
TubaEraslan ayse122 ay benmde aynı herşeyi hazır. Ağırlaşmadın mı ya naaı yapıcan inşallah yardımcın vardır 😢
Selma-bgm Ozlemiskndr çatı muayenesi kacıncı haftanızda oldunuz 36yım bende ondan korkuorum dogumu tetikler die
elifcicek_07 34+2 yiz inanın geceleri ayağıma kramp girmek üzereyken fark edip engellemezsem eğer tek derdim o olacakmış gibi Sırt üstü uzanınca boğazıma birşey takılmış gibi hissediyorum ve geçmiyor onun dışında çok şükür çok iyiyim. İnşallah doğuma kadar böyle gider rahat geçer hamileliğim🙏