Selam arkadaşlar salı doğumum var nasipse spinal olacak fakat bir haftadır geçmeyen bir öksürük özellikle geceleri uyutmuyor kbb gittim kreval şurup clasem antibiyotik verdi kullanıyorum üçüncü günüm değişiklik yok😓 bitkisel olarak zencefil bal yiyorum harnup kaynatıp içiyorum dut kurusu kaynatıp içiyorum. Ballı limonlu ılık su yapıp içiyorum sürekli. Hala geçmedi 😓 kuru öksürük birde boğazıma bişey takılıyor gibi olup öksürtüyor sonra nefes alıp verirken öksürme hissi sürekli mahvoldum kızlar en son azönce kozalak şurubu içtim tavsiye üzerine. Ne yapabilirim başka lütfen bişey söyleyin lütfen