Gulareelesgerova Merhaba hanımlar, lazer eplasyona giden var mı? Dr bana hiç bir gösterge olmadan izin vermedi, tıbben de hiç bir zararı yok, ben gitmek istiyorum.
Yasemin-2424 Hormonlardan dolayı yapılan lazerin faydayası olmaz diye bılıyorum dogumdan sonraya erteledım
Daisy0000 Yasemin-2424 Evet bende iyi ki yaptırmamışım diyorum ,çünkü şuan kıl çıkmayan bölgelerimde bile kıl çıktı..Doğumdan sonra gitmek daha mantıklı
Tubatuu Hamılelıkte zararı olmasana yararı yok benim bütün kullarım bitmişti son iki seans kalmıştı Bıraktım ve bacak hariç geri geldiler gebelikten sonra gideceğim