Tanembebek5 Gizzgzz benimki yanımda değil daha gelemedi Hatayda çarşamba gelecek inşallah 🤩 hareketlerini video atıyorum. Hıçkırık tuttu diyorum normal demi diyor 😅 normal herhalde ilk defa başıma geldi dedim 😁
Gamzecetin 32+3 haftalığım iki gündür göbek deliğim ve sağ trfım çok acıyor bildiğiniz sızlıyor böyle olan var mı ? Bel ve kasık ağrım yok
Tanembebek5 Gamzecetin toplanıyor da olabilir canım ya da sırtını dayıyor olabilir. Solun yat dinlen biraz geçer inşallah
eliftugba Gamzecetin benim de öyle olmuştu bi kaç hafta önce şuan 32+5im. Göbek deliğimde ki sıcaklık artmıştı ve çok sızlıyodu sonra kendi kendine geçti bi anda göbeğim çatlamaya başladı o ağrılar geçince
Gnsglll Mhtpflz benim de öyle sağa sola yatmaktan bacaklarım ağrıyor artık .. Allahım sağlıkla kurtarsın bizi
mine3444 31+3 selamlar. Ayağa kalkmak zulüm oldu. Bebiş hareketi de bugün az gibi🥴 Acaba amniyon sıvısı mı az, yoksa amniyon sıvısı mı fazla ondan mı hareket azaldı Saçma sapan düşünüyorum işte. kafamda deli sorular.
Tanembebek5 Gizzgzz evet canım 2 aydır oradaydı depremden beri göreve gitti. İnşallah tez zamanda her şey yoluna girer. 🙏😇 Ben Osmaniyeliyim eşim Antepli yakın zaten Hatayda bize ekstra üzüldük hepimizi etkiledi bu deprem. Allah beterinden korusun hepimizi 🙏
Gizzgzz Tanembebek5 valla depremde ben de antakyadaydım kardeşim de tayinini oraya istedi bakalım nasıl olacak Allah hepimizi korusun
Gnsglll Ay herkeste olması içimi biraz rahatlattı . Geceleri daha da artıyor ağrılar . Kasıklarım özel bölgemin ağrısı .. belim de kesilmiş gibi ağrıyor . Doktor normal diyor ama gel bi de bana sor .. hepimizi sağlıkla Allah kurtarsın