Öncelikle hayırlı olsun bebisiniz, Rabb’im sagsalim kucağına almayı nasip etsin canım🙏🏽🍀 bende ikinciye hamileyim 7 haftalık daha bende başta senim gibi düşünüyordum acaba haksızlık mı ediyorum yoksa sevgim azalirmi? O dengeyi nasıl sağlarım diye.. Ama Rabbim vir şekilde onu yoluna koyuyor ve böyle düşünerek hamileliğini kötü geçirme hemde şuan ilgi bekleyen bir cocugin daha var zevkini çıkart canım eminim herşey yoluma girecektir..🌈🌸