PrensinibekleyenAnnee Kızlar iyi akşamlar size bişey danışmak istiyorum cuma günü kan verdim 64 çıktı pazartesi adet günüm sizce tekrar nezman verim kan pazartesi mi yoksa adet günümü bir gün daha geçirip salı mı versem.ozman daha mı.yüksek çıkar yada fark eder mi sizce
Aslii35 PrensinibekleyenAnnee canım adet gününü 3 gün geçir bence öyle ver ben öyle yaptım adetten 2 gün önce bende 64 ile öğrendim pazartesi vermiştim kanı sonra cumartesi tekrardan verdim 650 çıktı
Aslii35 PrensinibekleyenAnnee o süreç seni çok yıpratır bir önce ki gebeliğim de 2 günde bir baktırdım ama hep streslydim bu sefer öyle yapmadım
DilaraKazan Pazartesi de verseniz Salı da verseniz sağlıklı gebelikte değer artmış olur. Sizinki iyiymiş ben 19.6 ile öğrenmiştim takibi daha stresliydi :)
PrensinibekleyenAnnee DilaraKazan buda benim için inanın çok stresli ben Mart 6 da hastalandım takvim Nisan 3 gösteriyor ben şimdi 3 demi adet günüm sayıcam yoksa 6 sınımı onuda bilemedim 😂 programlar 3 nisanı gösteriyor yarın tam 4 haftalık
MerveSinan PrensinibekleyenAnnee pazar verseydiniz iyiydi ama madem vermediniz salı günü verin rahat takibini yapabilirsiniz.İki gunde bir en az yuzde 66 artis olmasi gerekli ordan hesaplarsiniz iki kere
PrensinibekleyenAnnee MerveSinan sağlıklı ocagında verdiğim için aynı Verde verim diye bekledim aslında.
buusur Önemli olan adetin geçmesi değil gebeliği zaten öğrenmişsiniz şuanda sağlıklı artsın yeter adete üç gün kala öğrendim iki gün sonrada takip için tekrar kan vermiştim ben yani illa geçmesini beklemeye gerek yok önemli olan takip şuanda 👍🏻
PrensinibekleyenAnnee buusur Ben aslında pazar vermek isterdim ama sağlık ocağında ilkini verdim için kapaliydı şimdi salıyı bekliyim en azından belki biraz daha yükselirde dahada vermek zorunda kalmam.
fizikcianne PrensinibekleyenAnnee cuma kan verdiysen pazar vermeliydin. Ama vermemişsin. Bugün ver bi de çarşamba ver. 2 gün arasındaki artışa bak. 2 kat olması gerekir
PrensinibekleyenAnnee fizikcianne pazar sağlık ocağı kapalıydi ordan ilk verdim diye oraya verim dedim aynı yerde yaptırın diyorlar bugün gidemedim salı gidicem
PrensinibekleyenAnnee MerveSinan neyse artık bugün kan alma saati gectide sabah erkenden giderim inşallah hayırlıyla yükselir
PrensinibekleyenAnnee MerveSinan tamam canm yazarım sizde dua edin inşallah yukselmistir çok heycanlıyım