benimde oğlumda bir böbreği daha büyüktü doğdugunda küçülebilir dediler çok az bi küçülme oldu ama ciddi bir büyüklük olmadığı sürece bi prpblem olmuyor bizim oğlan şuan 3,5 yaşnda hala bi böbreği dha büyük 6 ay veya 1 senede bir kontrol e gidiyorz.. çocuga bir zararı yok şükür önemli bişey değil sıkmayın canınızı hiç..