Tanembebek5 04elzm-9 sürekli aynı yere tekme atıyor gibi vuruyor gibi düşün 1 2 saniye aralıkla durdu şimdi 😇
Hilalrumturk Tanembebek5 benim son bir ay 😂o yüzden hep çok aşağıda hıçkırık eskiden kaburgsmda yada göbekte oluyordu
Tanembebek5 ArvenMom çok tatlı yaa kıyamam karnabahar yemeğini beğenmedi bence çocuğum öğürüyor içerde 🤣🤣🤣🤣🤣
Gulsahakdag Tanembebek5 çok güzel bi his dimi ben bayılıyorum hıçkırık tuttumu dışardan bile gözüküyor atışı☺️
Mavisim099 Tanembebek5 merhaba bende 20.haftaligim o pit pitler hıçkırık mi acaba bende pek anlamıyorum 😊🤭