Esma1993 Kizlar icinizde sezeryamdan sonra yanma yasayan var mi cuma gunu sezaryana alindim ama dikislerde sorun yok gobegimde yanma oluyor ve yurumemi cok etkiliyor
KubraAydin Esma1993 iç dikişler acıyordur benimde öyle oluyordu karnım karnımın içi aciyordu yaniyodu
Nurr_22_22 Esma1993 normal canım idrarini çok tutmamaya çalış ben 20 gun sonra sıkıntı yaşadım doktorum krem verdi sizinde geçmezse konuşun iyi gelir