8 tam :(( bir haftafir raporluyum yarın kontrol var gene kanamam oldu çünkü pruluton Depot vuruldum geçen hafta bugünde biraz oldu kanama yarın doktora gidicem ama rapor verir mi bulmiyorum ama psikolij olarak bitigim bu yüzden gitmek istemiyorum mobbing var fazlasıyla tabi doktor bunu anlar mı blmiyorum …