yanlisanlamaama Bilirkişi değilim bende doktorumun bana söyledikleri doğrultusunda bi yorum yaptım. Doktorum gebeliğimin başında evde bir kedi yada köpek beslemediğim için toxoplazmaya baktırmamı gerek görmedi, daha sonra dediğim gibi çiğ dolma içi yiyince benim içim rahat etmedi. Doktoruma durumu anlattığımda “birdaha yeme ama toxoplazma açısından sorun yaratmamıştır, için rahat edecekse yine de baktır” demişti. Ayrıca size kedi yada köpekten bulaşmamış olması demek başkasına da aynı şekilde bulaşmayacak anlamına gelmiyor. Yada aynı şekilde benim yediğim şeyden bulaşmadıysa başka insana da bulaşmayacak anlamına gelmiyor.