Eyll_lna Haftanın içindeyim belim inanılmaz derece de ağrıyo sanki hiç geçmeyecek gibi sizlernde öyle mi geçmesi için önerisi var mı ya da doğumdan sonra geçer değil mi bu ağrı kalıcı olmaz tecrübeli anneler 😓
Merveftm Eyll_lna ağırlık merkezi değiştiği için bel ağrısı çok normal. Doğumdan sonra gecer tabiki kalıcı olmaz başka bir sıkıntı yoksa
Sudemutlu Eyll_lna of o kadar iyi anlıyorum ki ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum durduğum yerde bile dayanılmaz bi ağrı Allahım bu ağrıdan bir an önce kurtarsın hepimizi 🙏🏻
Azeriqizi Eyll_lna cok ayakta kalmamaya calis canim sola yat .fazla oturunca ya is yapinca bendede oluyor cok fena hemde 27haftadayz bizde.dinleniyorum surekli
Tugceilyasoglu Bende 30. Haftadayım aynı şekilde belim çok ağrıyor özellikle ayakta fazla kaldığım zaman
daryaost benimde oyle ara sıra oluyor hiç geçmiyor gibi ayağa basamiyorum yatamiyotum uyuku tutmuyo bir çözüm yok galiba
Eyll_lna Azeriqizi dün yürüyüş yapmıştık bugün de ev de uğraştım biraz tetikledi iyice sanırım ağrıyı başlattı önce hiç ağrımamıştı içtiğin vitaminler neler senin
daryaost Eyll_lna benim 33+5. ama 30da başladi bel ağrisi. zaten gebelikten once sırt ağri vardı eskiden ama o kadar değil 😬
Gzo Eyll_lna magnezyum baslarda iyi geliyodu dojtor bsey demedi canm sonralari agrilar cogalarak devam ediyor vitaminlerimi aliyorm hep ama bilmiyorm 🤷