Feyza4 30+2 olucaz gece itibariyle bi kaç gündür hafif bi agrı var regl öncesi gibi neden olur acaba sizde de oluyor mu?
Feyza4 Aysecan06 dinlenince geçiyordu bu gün gün boyu hissettim bebegimin erken gelmesinden korkuyorum
Aysecan06 Feyza4 allah korusun. Ozaman bir doktora görünmekte fayda var. En azından içiniz rahat eder
Aysecan06 Limonluek ben de 37.haftayı bitiriyorum. Benim de ağrım oluyor. Ama artik bizimki normal bence ya