1 hafta once dogum yaptım ama oncesinde ve hamilelikte de pulcet ve ursactive kullanmaya devam ettim doktor kontrolünde.. dogumdan itibaren ilac kullanmıyorum ama sanki bir sey var rahatsız olmaya başladım hafta sonu oldugundan arayamadım doktorumu aranızda emzirme döneminde pulcet veya ursactive kullanan var mı?. :(